torsdag 24 september 2009

Pysselträff planerad

Lördagen den 7 november anordnar jag en Scrapträff för 18 pysselsugna personer. Från klockan 13:30 till 23:00 är den som anmält sig varmt välkommen. Ja, eller tills vi ledsnar, lokalen är bokad till 13.00 dagen därpå ;)

Anmälan görs till epostadressen helenaenlund@hotmail.com och gäller så långt det finns platser kvar. Då jag hyr lokal och bjuder på fika så har en anmälningsavgift på 40 kronor satts. I lokalen finns det tillgång till spis, ugn och micro för den som vill ha med egen mat att värma. Annars finns det en jourlivsbutik och pizzeria i närheten.

När man anmält sig skickar jag information om hur man betalar avgiften och en exakt karta till vårt pysselställe bifogas. När betalning skett är din plats säkrad.Under dagen och kvällen anordnas tävlingar med priser från sponsorer. En sponsor är redan klar, Panduro!

Jag skriver om denna träff med jämna mellanrum och uppdaterar om det tillkommit sponsorer.Så boka in den 7 november och skicka ett mail så jag vet att just Du kommer.
/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar