torsdag 18 juni 2009

Om mig

Jag började scrappa på riktigt så att säga 2009 då jag en kort tid gick arbetslös. Blev liksom fast ganska snabbt och kan idag inte förstå vad jag använde fritiden till innan.

Har upptäckt att jag älskar distresser även om jag fortfarande helst färglägger med promarker. Distresser används istället flitigt till att skapa egna bakgrundspapper eller för att dekorera med. Att sy med pärlor har blivit lite utav min grej och det dyker upp lite sydda pärlor nu och då på mina alster. Skapar oftast kort, men ibland blir det även bokmärken, askar osv. Kan skapa kort med eller utan stämpel beroende på vem eller varför kortet skapas.

Privat lever jag med min man och våra två katter i Sundsvall. Trivs med livet och anser att pysslandet är en underbart rolig hobby som kryddar fritiden lite extra!!
/Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar